می تواند یک فرد خارج از دیالیز اگر درمان جایگزین می شوند و شروع به از بین بردن سموم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یک فرد خارج از دیالیز اگر درمان جایگزین می شوند و شروع به از بین بردن سموم"من آنلاین تحقیق جایگزین به دیالیز کلیه. من یک دوست در 70S خود و یا او وجود دارد که در مورد متقاعد شده بود نیاز به انجام دیالیز. در واقع او هرگز نباید آن را شروع کرده اند. او باید درمان های جایگزین انجام داده اند. در حال حاضر او پوست و استخوان است و به من نگاه نمی سالم است. آیا می توانم یک فرد از دیالیز اگر درمان های جایگزین آغاز شده هستند برای از بین بردن سموم و ساخت سیستم ایمنی بدن. "

بالا یک سوال در وب سایت ما، این سوال این است که با بسیاری از بیمار بیماری کلیوی که می خواهند برای جلوگیری از و یا می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر همراه است، در اینجا من به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یکی از درمان های جایگزین موثر ترین دیالیز معرفی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار شکست از دیالیز را دریافت کنم؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که این درمان می تواند به بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر، این راه می تواند سموم از بین بردن و ساخت سیستم ایمنی بدن، در نتیجه کمک به دیالیز جلوگیری از بیمار و یا خارج از آن.

اگر می خواهید از دیالیز دریافت و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی جایگزین از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/dialysis/4049.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، روش های درمانی جایگزین از دیالیز، می تواند فرد را از دیالیز دریافت ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: